29.5. - Padel

V nov in zadnji teden sva se zbudila nekoliko zaspano, saj je seveda spet ponedeljek. Pozajtrkovala sva vsak svoj zajtrk in se nato odpravila na delo. Danes sva po dogovoru z Anno v pisarni delala predstavitev Slovenije, ki naj bi jo imela jutri pred celotnim kadrom podjetja. Z mukami sva jo začela izdelovati. Kaj bi špancem sploh povedali o Sloveniji? Si je treba kar čas vzet. Ker se je Matija slabo počutil, se je namesto na kosilo odpravil domov, Tilen pa sem se odpravil na kebab. Po kosilu sem sam nadaljeval z izdelavo predstavitve.

Ko je ura končno odbila 4, sem se počasi začel vračati domov. Medtem je Anna odpeljala Matija v k zdravniku, da bi ugotovili, kaj je staknil, jaz pa sem med tem pogledal še nekaj filmov. Kot se je Izkazalo, je Matija dobil nekakšno sezonsko virozo, ki bo trajala nekaj dni, ampak nič hujšega.


Matija je šel počivat, jaz pa sem se odpravil na igro padla, na katero naju je povabila sodelavka Lucija. Po kratkem treningu s trenerjem sem že kar obvladal, igra se podobno kot tenis. Igrali smo do večernih ur, nato pa me je Lucija odpeljala nazaj domov.  Doma sem se še umil in povečerjal, nato pa sem se odpravil spat.
Padel igrišče.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

27.5. - Se dogaja

25.5. - Impossible puzzle

26.5. - Rugby